Drift og vedligeholdelse
Vi sikrer mobildækning i alle typer bygninger
For Telpartner er det essentielt, at vores systemer og løsninger fungerer uden problemer hele døgnet rundt. Derfor har vi sikret, at vi har mulighed for at kunne overvåge alle vores aktive DAS-installationer. På den måde kan vi døgnet rundt holde øje med, om alting virker, som det skal, eller om der skal sendes en installatør eller tekniker ud for at få løst et eventuelt problem.
Vi har også mulighed for nemt at kunne gå ind og konfigurere og ændre på opsætningen af det enkelte DAS-system.
Vi holder blandt andet øje med:
Serviceaftaler
For at sikre, at de løsninger vi leverer også bliver ved med at fungere, udarbejder vi en serviceaftale til jer.
Denne er meget individuel fra kunde til kunde, så her er der mulighed for at få den tilpasset, således at den rammer jeres behov for vedligeholdelse bedst. Der er altså også mulighed for at tilpasse den efter, hvor meget vedligeholdelse I rent faktisk ønsker.
Alt afhængigt af hvilken form for bygning og behov, der er tale om, tilpasser vi vores udrykningstid på fejlmeldinger og andet.
For at sikre systermens levetid kræver det, at man husker at vedligeholde anlæggene, derfor er det vigtigt med denne serviceaftale uanset hvilken form for anlæg, I har fået installeret i bygningen.
Normalt foregår betalingen af denne kvartalsvis.
Skriv til os
Har du spørgsmål?
Så er du velkommen til at udfylde formularen her på siden. Vi ser frem til at høre fra dig.
Vi har sikret mobildækning for blandt andre
Fra idé til løsning
Herunder kan du se vores procesforløb.
Behovsanalyse
Vi går ind og analyserer behovet for opgaven.
Løsningsforslag
Dette er altid målrettet kundens ønsker og behov.
Udførsel af design
Herefter gennemgang med kunden for godkendelse.
Implementering
Vi implementerer og installerer og sikrer god mobildækning.
Test af løsning
Samtidig dokumenterer vi for opfyldelse af kravspecifikation.
Idriftsættelse
Vi afleverer løsningen til kunden og idriftsætter.