Drift og vedligeholdelse

For Telpartner er det essentielt, at vores systemer og løsninger fungerer uden problemer hele døgnet rundt. Derfor har vi sikret, at vi har mulighed for at kunne overvåge alle vores aktive DAS-installationer. På den måde kan vi døgnet rundt holde øje med, om alting virker, som det skal, eller om der skal sendes en installatør eller tekniker ud for at få løst et eventuelt problem.

Vi har også mulighed for nemt at kunne gå ind og konfigurere og ændre på opsætningen af det enkelte DAS-system.

Vi holder blandt andet øje med:

  • Generel status på systemet
  • Fejlmeldinger
  • Manglende signal fra operatørudstyr, der er tilkoblet DAS-systemet
  • Temperatur

Serviceaftaler

For at sikre, at de løsninger vi leverer også bliver ved med at fungere, udarbejder vi en serviceaftale til jer.

Denne er meget individuel fra kunde til kunde, så her er der mulighed for at få den tilpasset, således at den rammer jeres behov for vedligeholdelse bedst. Der er altså også mulighed for at tilpasse den efter, hvor meget vedligeholdelse I rent faktisk ønsker.

Alt afhængigt af hvilken form for bygning og behov, der er tale om, tilpasser vi vores udrykningstid på fejlmeldinger og andet.

For at sikre systermens levetid kræver det, at man husker at vedligeholde anlæggene, derfor er det vigtigt med denne serviceaftale uanset hvilken form for anlæg, I har fået installeret i bygningen.

Normalt foregår betalingen af denne kvartalvis.